joi, 11 februarie 2010

Preludiu

Parca ma si vad :intinsa pe pat,cu spatele sprijinit pe o perna, uitandu-ma la TV.numai ca sa treaca timpul. Cand il vad, il sting, parca stiind ce urmeaza. Se aseaza si el in pat.ma uit la el,el se uita la mine.se apropie in patru labe ca un animal de prada gata sa atace.ma miroase.ah..parfumul lui preferat !si incepe sa-mi suga buzele cu rautate.eu ripostez incercand sa’l incurc cu limba..si incepe un joc umed.. [in timp ce stingeam veioza.numai luna ne lumina]

Imi lasa buzele in pace si se lasa usor pe gatul meu sangeriu numai bun sa-i potoleasca setea.dar nu.nu bea acum…ma mangaie cu buzele pe gat din ce in ce mai jos.peste bluza,pe mijlocul pieptului mai jos, pe abdomen si inca putin mai jos.. Isi apropie mainile de soldurile mele si isi ascunde apoi degetele sub bluza mea… ridicand mai sus si mai sus in timp ce refacea drumul inapoi cu buzele. Imi scoate bluza si imi prinde mainile deasupra capului de unde nu imi da drumu’ deocamdata.nu.o sa ma tortureze putin :ma saruta numai el,eu nu pot sa fac nimic.simt pene.pe buze,pe obraji,pe gat.respir din ce in ce mai rapid si mai puternic.dand parca aproape sa tip.imi da drumul. [am scapat si de bluza]

incepe sa ma sarute din nou.iarasi pe gat, de data asta pe umeri si imi da bretelele de la sutien la o parte.baga usor o mana sub spatele meu si ma ridica de parca ar vrea sa ma imbratiseze. [asta cred eu....el vrea sa scape de sutien] se chinuie putin cu el si reuseste pana la urma sa il scoata pe bratele mele imbracate in matase. [da !!arunca-l cat mai departe !am scapat si de asta..]

ma intind iar. el dupa mine. varfurile degetelor incep un drum lenes si abia de-l simt in sus. [pe el il gadila cand ii faceam asa dar eu nu m-am mai simtit niciodata asa de bine] strange apoi foarte fin si se apleaca sa guste.ah..miere sa-i indulceasca limba ! eu..imi scot usor fusta si continui sa cant gemete. JSe ridica si ma musca de buze ca sa-mi opreasca cantul suav [ asa draga,linisteste-te,esti cu mine,numai cu mine.si mai am multe sa-ti arat..]

parca a mai ramas ceva..a…da ! [da si el jos pantalonii in care era ] acum ma apuca cu mana dreapta de gat si se infinge cu buzele-i insetate in el.pana s-a saturat. Incepe iar sa-si plimbe buzele pe corpul meu, in mici pasi de data asta, oprindu-se mai mult asupra sanilor. Se desprinde atat de greu de mine…de parca ar vrea sa se impreuneze buzele lui cu trupul meu.. Si iarasi ..foarte jos.jos,jos.un sarut continuu pana aproape de jos.stie ca as vrea si mai jos.dar nu pentru asta a venit asa de jos..ma apuca iar cu mainile de sold si le apasa tragandu-le in jos odata cu lenjeria mea. [sunt goala...liniile corpului se vad atat de frumos..]

ne acoperim cu un cearsaf fin ca si pielea noastra si incepe dragoste. Ma unduiam si torceam ca o pisica in calduri.corpul meu canta mai frumos decat o vioara

Dupa ce se termina totul , adorm.el isi ia pantalonii,se imbraca si aprinde o tigara la geam. [miros de piele arsa]

Un comentariu:

  1. Cam narcisist dar bun.Te sarut pe linia corpului cea care se vede atat de frumos!Lipseste esentialul,cum dupa ce se termina totul? Continua !

    RăspundețiȘtergere