luni, 1 februarie 2010

I don't fuckin care !!!!

Si ceru sa se prabuseasca pe mine... nu'mi pasa. Nu'mi pasa de viata care o duc.Nu'mi pasa de fututele alea de fitzoase care vin la magazin, probeaza si nu cumpara nimic.Nu'mi pasa de avansurile care mi le face sefu meu. Nu'mi pasa ca intarziu la lucru aproape tot timpul.Nu'mi pasa ca raman fara bani ca prin magie.Nu'mi pasa ca ma cert cu ai mei. Nu'mi pasa ca dau rar pe acasa. Nu'mi pasa ca is o jnk maxima.Nu'mi pasa ca deja delirez pe viu.Nu'mi pasa de filmu' asta prost in care is acuma. Nu'mi pasa ca traiesc in alte lumi( a mele doar).Nu'mi pasa ca ma petrec la maxim si slabesc 4 kg/weekend. Nu'mi pasa k deja o iau razna. Nu'mi pasa k imi distrug orgamismul.Nici macar nu'mi pasa ca ma cert cu el.Dar oare imi pasa k poate il iubesc? NU ! Nu'mi prea pasa ca is o fataraie si ii ranesc sentimentele, numa cand mi se activeaza procesoru de constiinta. Nu imi pasa k poate eu o sa fie aia care o a sufere mai tarziu si o sa isi planga in pumni. NU'MI PASA !!! SI DE CE NU IMI PASA ? EI BINE, CHIAR NU IMI PASA DE CE NU IMI PASA :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu