vineri, 5 februarie 2010

A disease of my mind that can control me, i feel like a monster, my mind is in disturbia ... Nu ma mai recunosc...de fapt nu cunosc deloc persoana care mi'a luat locul in trup. E foarte ciudat, dar in acelasi timp e o stare de bine..in loc sa imi avortez gandurile si sa iau o decizie cat de cat corecta, am ales sa le amortesc, cu alte ganduri ireale, peisaje inexistente, fantezii, sau cel mai des....cu substante chimice. Dar se pare k am reusit sa imi amortesc si sufletul. Sa fiu goala pe dinauntru, sa imi arunc sentimentele la gunoi. Cum, de ce, nu stiu. Desigur, temporar. Am vazut un film in care oamenii alegeau sa isi depoziteze sufletul, pentru a nu mai simti nimic. Eu nu as avea curajul acesta, de aceea il amortesc doar pentru cateva ore, zile, depinde de imprejurare. Sunt curioasa cum arata sufletul meu...Poate e colorat, la fel ca o pictura psihedelica. Poate e doar o schita alb-negru-gri mazgalita cu un carbune. Poate e ca un negativ de poza, tulburat. Sau poate e identic cu un bob de piper, mic negru si impietrit. Sunt nenumarate posibilitati si combinatii, desi parerea mea e ca sufletul e ca un cameleon. Se schimba de la o stare la alta, de la un sentiment la altul. Iar cateodata nu mai vrea sa isi accepte casa. Reneaga corpul in care traieste. La fel cum face zbuciumatu asta ce imi apartine si locuieste in mine fara sa plateasca chirie. Poate nu e al meu de se simte asa captiv. Cineva a zis ca vorbesc ca un baiat. Desigur, mai mult in momentele cand sunt trasa :)..si e adevarat.Gandesc si vorbesc ca un baiat destul de des. Rare sunt momentele cand sunt o feminista convinsa...poate de aceea ma inteleg atat de bine cu purtatorii de penis...Tata mi'a zis cand eram micuta ca is un suflet de baiat captiv intr'un corp de fata.Funny...cateodata asa simt acum ca am crescut. Si cateodata as vrea sa fiu baiat..pt o saptamana.Poate asa inteleg mai bine ce e in capul lor.STOP DUDEEEEEEEE ! iar deviezi de la subiect.Ah..era sa uit.Cica mi'am vazut azi ingerasii. Imi venea la lucru astazi sa rad si zambeam fara nici un motiv, si mi'a zis o colega ca se zice ca atunci iti vezi ingerasii. Intrebarea e..care ingerasi ?! Demonii eventual...:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu