duminică, 21 martie 2010

  • Vad cum se aduna 7 semne-n luna
  • Se topesc in linguri ale vietii riduri parca
  • Parca-i un blestem, parc-aud un tren...
  • Imi tasnesc prin vene ale noptii semne...
  • Ma scufund mereu, si e tot mai greu
  • Cu-o fatza frumoasa, moartea sta la masa
  • Imi promite raiul si-mi arata paiul
  • Ma agat de viata, ea... ma scuipa-n fata
  • Se face praf... lumea
  • Se face praf... lumea
  • Lumea mea se face praf!
  • Te rog, ajuta-ma...
  • Te rog, ridica-ma...
  • Moartea alba vine... prafuri rele fine,
  • Valuri mari de ceata sufletul ingheata
  • Toti arunca pietre, fluturand otrepe
  • Ce lume talamba! Ce dreptate stramba!
  • Sunt prins intre vami
  • Ma agat de porti.... soarta iar ma trage la sorti
  • Se face praf... lumea
  • Se face praf... lumea
  • Lumea mea se face praf!
  • Te rog, ajuta-ma...
  • Te rog, ridïca-ma...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu