sâmbătă, 20 martie 2010

near.death.experience

Se spune ca atunci cand esti in moarte clinica, ai un NDE ( near death experience ), in care iti parasesti corpul. Ei bine, eu nu am fost in moarte clinica...hope so :)) A fost cea mai ciudata traire, in care am avut cele mai intense emotii, toate deodata. Pur si simplu o lumina alba puternica ma absorbea din corp...iar cand am ajuns aproape de ea...mi'am vazut corpul in pat, dormind..si nu stiam in care parte sa o iau, nu puteam sa opun rezistenta luminii...am repetat in gand de zeci de ori "eu mai raman putin"..si dintr'o data parca am picat inapoi in corp.Credeam ca s'a terminat totul, din contra. Am inceput sa ma scufund in pat, care s'a transformat intr'un hau imens.Again, am repetat ca eu mai raman si am revenit la loc, in patul meu calduros. Iar dupa aceea a inceput cel mai magnific trip ever..ceva de neimaginat, un trip in care poti modela un lucru dupa bunul tau plac.Un trip in care esti in mai multe locuri deodata, auzi toate genurile de muzica, voci, rasete. Un trip in care la mine in camera era un mega party cu persoane din toate epocile.Cu ploi de stele.Cu jokerul care statea in loc de candelabru si ma pazea, iar cand nu faceam ceva bine se repezea spre mine.Cu patul care la un moment dat a prins viteza si am facut o calatorie prin galaxie cu sute km/h.Cu peretii care se apropiau unul de celalalt pana ii impingea jokerul la loc.Cu umbrele care dansau prin camera, si cand le prindeam le modelam cum vroiam si le aruncam in alta directie.Un trip in care cu o simpla miscare de mana, imbibam culoarea peretilor cu cea a mobilei..De nedescris cate trairi, cate emotii, cate culori si cate persoane si lucruri. Best trip ever..and the most dangerous one, till now :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu