duminică, 13 decembrie 2009

Visez...

Visez ca zbor, si culmea ca n'am avion, cand dintr'o data mi s'a stins tigara si m'am trezit pe hol. Visez ca trec peste mari si tari,ca pot sa schimb vorbe cu flori, ca vorbesc in culori. Visez ca bag cheia in contact si ma indrept spre impact, credeam ca rabla are vointa, ea vroia copac. Visez ca nu se face zi si'i o seara mortala, degeaba stingi luminile, aici e bezna totala. Visez c'astern un petic de cer deasupra capului meu, mai albastru ca al tau ca eu mi'l fac cum vreau eu. Eu nu tin cont c'afara ploua, ca'i zapada sau roua, mie nu'mi strica vremea starile cum vi se intampla voua. Visez ca beau mult, ca sticla n'are fund, ca mie nu mi se mai face rau si toti se uita stramb. Visez bairame'n copaci printre frunze si craci, si oameni care nu te judeca dupa cum te'mbraci. Crezi ca nimeni nu'ntelege ? E doar in capul meu.Visez ca'i ultima oara si nu se'ntampla din nou. Visez ca nimeni nu se schimba cand ai ceea ce'ti doresti, si n'ai de cin' sa te feresti, si ai cu cine sa vorbesti E doar un vis frumos care se tot repeta, si doar in visul meu gasesc lumea perfecta. Nu incerca sa clipesti - ca risti, nu vrei sa vezi oameni tristi...de'aia'ti traiesc cu ochii inchisi. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu